performerka, taneční pedagogožka, choreografka
Tančím od malička. Snad jako každé dítě jsem vždy milovala pohyb a hudbu. Při tancování na základní umělecké škole, kde jsem s tancem začínala, jsem už jako dítě zažila hluboké pocity, harmonii a sounáležitost, fyzickou radost. Při studiu současného tance už jako teenager jsem si uvědomila, že jsem našla svou cestu. Intuitivně jsem věděla, že tanec má být tím, co budu v životě dělat a že se má stát mým povoláním.
Vystudovala jsem obor taneční umění na Vysoké škole Múzických Umění na Slovensku, studovala jsem taneční pedagogiku a choreografii na stážích v Anglii na Dartington College of Arts a na taneční katedře HAMU v Praze. Věnuji se současnému tanečnímu umění, tvořivé taneční výchově a taneční improvizaci.

Působila jsem jako taneční pedagog na ZUŠ a na Mezinárodní konzervatoři Praha. Pohybová a taneční praxe, stejně jako ta pedagogická, jsou mou neustálou inspirací pro tvorbu a prostorem pro seberozvoj. Skrze tanec a pohyb se učím rozumění sobě, druhým lidem a světu, ve kterém žiju. Své zkušenosti, radost z tance a fascinaci pohybem předávám dál, ať už se setkáme v divadle, na pohybovém workshopu, v hodinách tance nebo jógy. Vedu pravidelné taneční a pohybové kurzy, působila jsem v projektu Tanec školám a aktivně působím v Labanově Ateliéru Bratislava od jeho založení v r. 2009, vyučovala jsem zde v akreditovaných vzdělávacích programech pro pedagogy ZUŠ a na letních tanečních školách zaměřených na budoucí profesionální taneční umělce.
Ve mé tvorbě má jedinečné místo improvizace – sdílení křehkosti a otevřenosti přítomného okamžiku, jeho síly a energie, propojení jeviště a hlediště, živá cesta k podstatě kreativity. Improvizace je nástrojem pro tvorbu představení, vyvažující kompozici a dramaturgii, ale také fascinující pohybová a taneční praxe. Tvořím autorské taneční projekty, věnuji se instantní kompozici a tvorbě performance pro konkrétní lokace. V tvůrčím procesu si cením vzájemné spolupráce s umělci z různých oblastí živého umění. Proces je pro mě stejně důležitý jako výsledek. Představení, která tvořím v divadledním i nedivadelním prostoru nebo venku v kontaktu s krajinou, jsou pozváním ke společnému setkání. Vnímám je jako rituál, kterého podstatou je dialog, odkrývání různých úhlů pohledu a především společný prožitek. Řeč tance, ticha, hudby, poezie a obrazů dokáže propojit lidi napříč kulturami. V tom je velká síla umění, jako takového.
Kromě taneční pedagogiky a umělecké tvorby se věnuji metodice taneční a pohybové výchovy a současného tance. Jsem spoluautorkou knihy pro taneční pedagogy Kreativní tanec pro děti a mládež (2016), která vychází z konceptů Labanovy pohybové analýzy. Společně s kolegyněmi z Labanova Ateliéru Bratislava pracujeme na vzdělávacích projektech a inovativních metodických publikacích pro výuku kreativního a současné taneční techniky.